menusearch
eghac.ir

افزایش عمر خستگی Helicopter blade

قبلی
آموزش مهمانداری
آموزش مهمانداری
مشاهده
طراحی وتولیدCheck valve
طراحی وتولیدCheck valve
مشاهده
طراحی و تولید cylinder-barrel
طراحی و تولید cylinder-barrel
مشاهده
طراحی و تولیدREDUCER
طراحی و تولیدREDUCER
مشاهده
طراحی و ساخت و تعمیرات سیستم احتراق ignition system
طراحی و ساخت و تعمیرات سیستم احتراق ignition system
مشاهده
طراحی و ساخت فوم صندلی هواپیما با ارائه فرم 1 (FORM1) از سازمان هواپیمایی کشوری
طراحی و ساخت فوم صندلی هواپیما با ارائه فرم 1 (FORM1) از سازمان هواپیمایی کشوری
مشاهده
طراحی و ساخت تجهیزات صندلی هواپیما با ارائه گواهینامه از سازمان هواپیمایی کشوری
طراحی و ساخت تجهیزات صندلی هواپیما با ارائه گواهینامه از سازمان هواپیمایی کشوری
مشاهده
تولید و تعمیر انواع جک های گازی و هیدرولیکی هوایی با ارائه گواهینامه از سازمان هواپیمایی کشوری
تولید و تعمیر انواع جک های گازی و هیدرولیکی هوایی با ارائه گواهینامه از سازمان هواپیمایی کشوری
مشاهده
طراحی و ساخت LEDهای کابین هواپیما باارائه فرم 1 (form1)
طراحی و ساخت LEDهای کابین هواپیما باارائه فرم 1 (form1)
مشاهده
طراحی و ساخت Anti Skid Filter
طراحی و ساخت Anti Skid Filter
مشاهده
Rotax 912&914 Inspection &Overhaul
Rotax 912&914 Inspection &Overhaul
مشاهده
شنبه پنجم آذر ۰۱
(0)
(0)
افزایش عمر خستگی Helicopter blade

هدف از این تحقیق بررسی و شبیه سازی مدلی از رفتار خستگی یک پره هلیکوپتر با استفاده از تحلیل مودال است. تحلیل مودال بررسی ویژگی های دینامیکی سیستم ها در حوزه فرکانس است. این تجزیه و تحلیل به ما امکان می‌دهد بدانیم کدام فرکانس می‌تواند برای برنامه های مورد نظر مخرب باشد. بررسی آیرودینامیک هلیکوپترها با تعیین بارهای آیرودینامیکی اعمال شده به تیغه اصلی هلیکوپتر و تیغه انجام شد.
یکی از اولین تحقیقات در مورد پایداری فلپ-یا-کمانش الاستیک.

گالری تصاویر محصول
افزایش عمرخستگی
helicopter blade
تصاویر
بیشتر