menusearch
eghac.ir

افزایش عمر خستگی Helicopter blade

قبلی
آموزش مهمانداری
آموزش مهمانداری
مشاهده
طراحی وتولیدCheck valve
طراحی وتولیدCheck valve
مشاهده
طراحی و تولید cylinder-barrel
طراحی و تولید cylinder-barrel
مشاهده
طراحی و تولیدREDUCER
طراحی و تولیدREDUCER
مشاهده
طراحی و ساخت و تعمیرات سیستم احتراق ignition system
طراحی و ساخت و تعمیرات سیستم احتراق ignition system
مشاهده
طراحی و ساخت فوم صندلی هواپیما با ارائه فرم 1 (FORM1) از سازمان هواپیمایی کشوری
طراحی و ساخت فوم صندلی هواپیما با ارائه فرم 1 (FORM1) از سازمان هواپیمایی کشوری
مشاهده
طراحی و ساخت تجهیزات صندلی هواپیما با ارائه گواهینامه از سازمان هواپیمایی کشوری
طراحی و ساخت تجهیزات صندلی هواپیما با ارائه گواهینامه از سازمان هواپیمایی کشوری
مشاهده
تولید و تعمیر انواع جک های گازی و هیدرولیکی هوایی با ارائه گواهینامه از سازمان هواپیمایی کشوری
تولید و تعمیر انواع جک های گازی و هیدرولیکی هوایی با ارائه گواهینامه از سازمان هواپیمایی کشوری
مشاهده
طراحی و ساخت LEDهای کابین هواپیما باارائه فرم 1 (form1)
طراحی و ساخت LEDهای کابین هواپیما باارائه فرم 1 (form1)
مشاهده
طراحی و ساخت Anti Skid Filter
طراحی و ساخت Anti Skid Filter
مشاهده
Rotax 912&914 Inspection &Overhaul
Rotax 912&914 Inspection &Overhaul
مشاهده
شنبه ۵ آذر ۱
(0)
(0)
افزایش عمر خستگی Helicopter blade

هدف از این تحقیق بررسی و شبیه سازی مدلی از رفتار خستگی یک پره هلیکوپتر با استفاده از تحلیل مودال می باشد. تحلیل مودال بررسی ویژگی های دینامیکی سیستم ها در حوزه فرکانس است. این تجزیه و تحلیل به ما امکان می دهد بدانیم کدام فرکانس می تواند برای برنامه های مورد نظر مخرب باشد. بررسی آیرودینامیک هلیکوپترها با تعیین بارهای آیرودینامیکی اعمال شده به تیغه اصلی هلیکوپتر و تیغه انجام شد.
یکی از اولین تحقیقات در مورد پایداری فلپ-یا-کمانش الاستیک.

گالری تصاویر محصول
افزایش عمرخستگی
helicopter blade
تصاویر
بیشتر
 share network
سایت ساز و فروشگاه ساز یوتاب