menusearch
eghac.ir

طراحی کمربند ایمنی هواپیما با FORM 1

قبلی
آموزش مهمانداری
آموزش مهمانداری
مشاهده
طراحی وتولیدCheck valve
طراحی وتولیدCheck valve
مشاهده
طراحی و تولید cylinder-barrel
طراحی و تولید cylinder-barrel
مشاهده
طراحی و تولیدREDUCER
طراحی و تولیدREDUCER
مشاهده
طراحی و ساخت و تعمیرات سیستم احتراق ignition system
طراحی و ساخت و تعمیرات سیستم احتراق ignition system
مشاهده
طراحی و ساخت فوم صندلی هواپیما با ارائه فرم 1 (FORM1) از سازمان هواپیمایی کشوری
طراحی و ساخت فوم صندلی هواپیما با ارائه فرم 1 (FORM1) از سازمان هواپیمایی کشوری
مشاهده
طراحی و ساخت تجهیزات صندلی هواپیما با ارائه گواهینامه از سازمان هواپیمایی کشوری
طراحی و ساخت تجهیزات صندلی هواپیما با ارائه گواهینامه از سازمان هواپیمایی کشوری
مشاهده
تولید و تعمیر انواع جک های گازی و هیدرولیکی هوایی با ارائه گواهینامه از سازمان هواپیمایی کشوری
تولید و تعمیر انواع جک های گازی و هیدرولیکی هوایی با ارائه گواهینامه از سازمان هواپیمایی کشوری
مشاهده
طراحی و ساخت LEDهای کابین هواپیما باارائه فرم 1 (form1)
طراحی و ساخت LEDهای کابین هواپیما باارائه فرم 1 (form1)
مشاهده
طراحی و ساخت Anti Skid Filter
طراحی و ساخت Anti Skid Filter
مشاهده
Rotax 912&914 Inspection &Overhaul
Rotax 912&914 Inspection &Overhaul
مشاهده
(0)
(1)
طراحی کمربند ایمنی هواپیما با FORM 1

کمربند ایمنی برای حفظ جان سرنشینان در برابر ضربه های ناشی از برخورد یا توقف ناگهانی استفاده میشود.کمربند ایمنی با نگه داشتن سرنشینان در جایگاه درست روی صندلی و جلوگیری از پرت شدن آنها، احتمال مرگ و یا آسیب جدی در سوانح هوایی را کاهش میدهد.کمربند ایمنی اولین بار در سال 1885 در ایالات متحده اختراع و در هواپیما و همچنین در خودروها مورد استفاده قرار گرفت.استفاده از کمربند ایمنی در دهه ی 1930 تا 1940متداول و در سال 1947 استفاده از کمربند ایمنی در هواپیما اجباری شد.در پی وقوع چندین سانحه هوایی در سال 1958 سازمان حمل و نقل هوایی فدرال حرکت به سمت الزامات ایمنی بهتری را آغاز کرد و در سال 1972 کمربند ایمنی استاندارد را طراحی و ساخته ،که از آن زمان تاکنون در حال بروز و ایمن تر شدن است.

یکی از اجزای اصلی صندلی هواپیما که نقش به سزایی در حفظ ایمنی سرنشینان دارد ،کمربند ایمنی است.این قطعه به صورت مجزا دارای استاندارد ITSO-C22 از سازمان هواپیمایی کشوری است.شرکت هوافضای ققنوس اصفهان در حال حاضر موفق شدبرای اولین بار در کشور نمونه آزمایشگاهی و مورد تائید سازمان هواپیمایی کشوری را تولید نماید و در حال حاضر در حال انجام تست های نهایی مطابق TSO-C22 است.